Followers

Sunday, February 20, 2011

Malaysia is a paradise for those who like to travel

Bila je bercakap sal pelancongan mesti setiap orang tertanya-tanya,apa yang menariknya pasal pelancongan,buang duit je,buang masa je walaupun tidak banyak jawapan sebgini tapi mesti ada dalam satu dari bejuta yang akan berfikir sebegini.Tapi kalau bertanya pada orang yang meminati aktiviti pelncongan,mesti diorang akan berlainan pemikiran.Tapikan setiap orang mesti ada jawapan masing-masing kan.Jadi beri pada diorang yang ingin tentukan..Hari ni saya nak bercakap sal tempat pelancongan yang ada di Malaysia,dimana anda boleh lawati,sama ada seorang,berpasangan atau seisi keluarga,tapi yang pentingnya ia dapat kepuasan bagi diri anda nanti k.Tapi sebelum masuk lebih jauh lagi,saya ingin  perkenalkan pada korang dulu pasal negara Malaysia walaupom saya tahu kebnayakkan yang akan baca blog ni orang Malaysia tapi saya nak turut sertakan juga hehe...kata orang intro k...jadi korang fham2 je..Jadi tujuan saya cakap pasal Malaysia ni kerana Malaysia mempunyai 14 buaah negeri.Jadi korang semua dapat lah pilih destinasi negeri mana yang korang minati k..Kesemuanya saya boleh jamin la..ia kan memberi kepuasan pada diri korang semua k.


1 comment:

  1. I agree with plenty of nice places to visit and see, try Sabah and Sarawak, lovely sceneries.

    ReplyDelete

Malaysia Super League 2011

England Premier League

Friends Join me....